Łączna liczba wyświetleń

trwa inicjalizacja
Powered By Blogger
trwa inicjalizacja, prosze czekac...Kalkulator Zdolnoœci Kredytowej
trwa inicjalizacja..Mieszkanie Dla Młodych

sobota, 6 września 2014

Dawnooo ..

Hej dawno mnie nie było i przepraszam że  musieliście czekać .. No więc od poniedziałku zajęcia z akrobatyki i się cieszę  !
W szkole jest okej, fajni znajomi, klasa fajna no i tylko brakuje wakacji i spania do 10 :P
No a drugi nius to taki że postaram się  nagrywać na YT ale najpierw muszę uporać się z moim programem do nagrywania głosu , postaram się nagrywać gameplay z minecrafta i mojego wloga :D No wiem że ten post jest krótki ale nie chce was zanudzać więc piszcie do mnie na moją pocztę jakie kategorie mieć w wlogu np. coś typu ulubiony film ...

Moją ulubioną piosenką tygodnia jest składanka eski :

https://www.youtube.com/watch?v=yMeB7WV427c Polecam .

Mimilk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz