Łączna liczba wyświetleń

trwa inicjalizacja
Powered By Blogger
trwa inicjalizacja, prosze czekac...Kalkulator Zdolnoœci Kredytowej
trwa inicjalizacja..Mieszkanie Dla Młodych

poniedziałek, 21 lipca 2014

JEJ

Zacznę od wytłumaczenia braku posta .Po prostu albo wracałam puźno  do domu i byłam zmęczona ....

Ostatnioooo byłam z Agą na basenie i było świetnie ..
Szczegóły zapytacie a więc upalny dzień , woda zimna , skakanie ze słupków na bombę..

Jutro moje urodzinki ...... Idę  na pizze do " Black Cata "  Będzie pizza z krewetkami  mmmmmmniammmm m pychotka ...

W sobotę jadę pod namiot z tata jedziemy na ryby....

Wczoraj też byliśmy  na rybach nałowiłam trochę uklejek ....
Oczywiście to nie zdjęcie z mojego pobytu nad odrą bo nie wziełam aparatu ...
To zdj. z neta ...


To na tyle więcej niusów jutro.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz