Łączna liczba wyświetleń

trwa inicjalizacja
Powered By Blogger
trwa inicjalizacja, prosze czekac...Kalkulator Zdolnoœci Kredytowej
trwa inicjalizacja..Mieszkanie Dla Młodych

czwartek, 31 lipca 2014

Humoryy

Mój internet jest denerwujący ale to nic bo go wymieniam Jej Mam nadzieje że koniec z zawieszaniem komputera !!
To na tyle w sprawię komputera





Dzisiaj idę na urodziny  mojego kuzyna !!



Ostatnio zastanawiam kim być architektem czy raczej zająć się muzyką .... Pewna osoba doradzała mi bycie architektem a muzykę jako pasję mieć!!! Nie gram na żadnym instrumencie ale kocham śpiewać !! Mam nadzieję że pomożecie mi wybrać !!




Moja piosenka tygodnia !!

Słucham jej właśnie!!! 
A tak ogółem wczoraj bolała mnie głowa i źle się czułam ! Ale teraz już jest ok!!



Prawie dobiliśmy do 500 wyświetleń DZIĘKUJĘ WAM ! ♫ d-_-b♫   ◄☼►

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz